دستگاه برش لیزری فلزات سری نوین مدل LF-PE

دستگاه برش لیزری فلزات سری نوین مدل LF-PE

  • 54

:New series metal laser cutting machine model LF-PE

دستگاه برش لیزری فلزات سری نوین مدل LF-PEاز نوین تاک تبریز فلزاتی همچون استیل ضد زنگ، کربن استیل، فولاد آلیاژی، آهن فنری، صفحات مسی، ورق‌های آلومینیوم، طلا و نقره را می تواند به خوبی برش دهد. فاکتور بسیار مهمی از دستگاه برش لیزری که قدرت دستگاه در برش را می تواند تعیین کند، توان خروجی آن است. به همین دلیل شما باید بدانید که کسب و کاری که دستگاه را می خواهید برای آن انتخاب کنید، توانی متناسب با جنس کاری داشته باشد که می خواهید با آن انجام دهید. این مدل از دستگاه ها در توان های 1 تا 8 کیلووات (1000 وات، 2000 وات، 3000 وات، 4000 وات، 5000 وات، 6000 وات، 7000 وات و 8000 وات) موجود هستند.

ویژگی های دستگاه

این دستگاه ها در حالت کلی مزایای بسیاری دارند و کیفیت خروجی آنها به گونه ای است که با روش های سنتی و قدیمی تر قابل قیاس نیست. من جمله این مزیت ها می توان به سرعت و راندمان بالای کاری آنها، قدرت بسیار بالا در برش فلزات به خاطر نفوذ اشعه لیزر اشاره کرد که در عین مصرف بسیار کم برق آنها را به دستگاه هایی بسیار ایدئال بدل کرده است. در ادامه می خواهیم به چند مورد از مهم ترین مزایای این مدل دستگاه اشاره کنیم. با ما همراه باشید.

1- برش در یک محیط امن:

قسمت فعال این مدل از دستگاه بواسطه یک محفظه مطمئن پوشانده شده است. این موضوع باعث شده که کاربر در حین کار ایمنی بسیاری داشته باشد و نه تنها اپراتاور را از این جهت حفاظت می کند، محیط اطراف را هم از برخورد پرتوهای لیزر و ذرات فلزات در امان نگاه می دارد. همچنین در کنار محفظه ذکر شده یک سری فیلترهای دود هم وجود دارد که هم ایمنی بیشتر اپراتور را به همراه می آورد و هم از محیط زیست در مقابل اشعه های خطرناک مراقبت می کند.

2- میزکار دقیق و مستحکم:

دقت کنید که فاکتوری از دستگاه برش لیزری فلزات سری نوین مدل LF-PE که تاثیر فوق العاده ای بر روی عملکرد صحیح و افزایش طول عمر آن می گذارد، بدنه دستگاه برش لیزر است. بدنه این مدل از دستگاه نیز مانند سایر مدل ها بواسطه ماشین آلات مکانیزه و دقیق ساخته شده است و به همین دلیل هم یک عملکرد بسیار پایدار و قابل قبو را برای شما به ارمغان می آورد. این بدنه همچنین وزن بسیار بالایی هم دارد و استحکام آن هم از همینجا ناشی می شود. این میزها به گونه ای هستند که با قدرت بالایی می توانند شوک های وارد شده به دستگاه را جذب کنند و رویه سطح بدنه دستگاه نیز با مواد با مقاومت بالا پوشانده شده است. یک موردی هم که در عملکرد دستگاه تاثیر می گذارد، حساسیت به گرماست که به میزانی که بالا باشد، روی دستگاه تاثیر منفی می گذارد. این جنس بدنه نیز به گونه ای ساخته شده است که حساسیت پایینی به گرما دارد.

خرید دستگاه برش لیزر فایبر

ویژگی های دستگاه

2- میزهای اتوماتیک برای سرعت بالاتر:

میز دستگاه برش لیزر مدل LF-PE متحرک است و قابلیت جالبی که دارد، قابلیت تعویض ورق را نیز دارا می باشد. نحوه کار نیز به گونه ایست که در مدت زمان 15 ثانیه می تواند ورق  را برش زده و بعدی را جایگزین کند! این امکانی که برای تعویض ورق ها در این مدل موجود است، سرعت راه‌اندازی و بهره‌برداری از دستگاه را نیز زیاد می کند. اگر کسب و کار شما به گونه ایست که سرعت کار در آن فاکتور مهمی است، این مدل بسیار مناسب است.

3- تاج سبک و مقاوم:

تاج در دستگاه برش لیزری عضوی است که همواره با نازل لیزر حرکت می کند و می تواند از آن نگهداری کند و حرکت آن را جهت دهی کند. از این رو ویژگی هایی همچون استواری، وزن سبک و عدم تغییر فرم در طی زمان برای تاج دستگاه برش لیزر ضروری هستند. تاج هایی که در این مدل از دستگاه تعبیه شده اند، از آلمینیوم یکپارچه ساخته شده اند که آن هم حاصل یک فرایند ترکیبی از قالب‌سازی استیل و Die-Casting می باشد. استفاده از آلومینیوم با درجه‌ی به کار رفته در صنایع هوافضا، عملکرد مطمئن و پایدار این محصول را در طی زمان تضمین می‌کند.

4- منبع لیزر از برند های برتر:

این قلب تپنده دستگاه برش لیزر است و این اعتقاد خیلی از صاحب نظران این کار است. همین مسئله هم باعث شده است که انتخاب نوع دستگاه مناسب به انتخاب سورس مناسب گره خورده است! ما در نوین تاک تبریز بهترین برندهای دنیا را برای این مورد تامین و در خدمت مشتریان قرار داده ایم. برای این مدل دستگاه، سورس های لیزر با توان 1000، 1500، 2000، 3000، 4000، 6000، 8000 و 12000 وات موجود است.

5- موتورهای ژاپنی برای کاربر ایرانی:

دستگاه های ما دارای سروموتورهای ژاپنی برند Fuji هستند و به همین واسطه نیرو محرکه آنها عالی است. شما می توانید با خیال راحت کارهای بیشتری را به دستگاه بسپارید! چرا که می توانید با سروموتورهای ژاپنی دستگاه را به حرکت هر چه بیشتر وادار کنید.

6- برندهای دوست داشتنی:

یک محصول خوب و بد ظاهرا با هم شباهت دارند و فقط در یک چیز تفاوت دارند: جزییات! در ساخت دستگاه برش لیزر مدل LF-PE قطعاتی استفاده شده که همگی از برندهای معتبر دنیا هستند. قطعات الکتریکی دستگاه از برند Schnider و ریل‌های حرکتی آن نیز از برند تایوانی HiWin ساخته شده است که کیفیت بالای آن زبانزد خاص و عام است!




  • تاریخ ارسال : سه شنبه 23 خرداد 1402 ساعت: 12:36
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

مطالب مرتبط


بخش نظرات این مطلب



برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







ورود کاربران

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع

    عضويت سريع

      نام کاربری
      رمز عبور
      تکرار رمز
      ایمیل
      کد تصویری
      چت باکس

      چت باکس


        نام :
        وب :
        پیام :
        2+2=:
        (Refresh)
        پشتيباني آنلاين

        پشتيباني آنلاين

          پشتيباني آنلاين
          آمار

          آمار

            آمار مطالب آمار مطالب
            کل مطالب کل مطالب : 1289
            کل نظرات کل نظرات : 0
            آمار کاربران آمار کاربران
            افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
            تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

            آمار بازدیدآمار بازدید
            بازدید امروز بازدید امروز : 64
            بازدید دیروز بازدید دیروز : 0
            ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 6
            ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
            آي پي امروز آي پي امروز : 21
            آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
            بازدید هفته بازدید هفته : 67
            بازدید ماه بازدید ماه : 506
            بازدید سال بازدید سال : 3299
            بازدید کلی بازدید کلی : 23772

            اطلاعات شما اطلاعات شما
            آی پی آی پی : 3.16.138.164
            مرورگر مرورگر :
            سیستم عامل سیستم عامل :
            تاریخ امروز امروز :
            تبادل لینک هوشمند

            تبادل لینک هوشمند

              تبادل لینک هوشمند

              برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شرکت طراحی سایت و سئو تبریز وبسایت و آدرس tabrizwebsite.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






              خبرنامه

              خبرنامه

                براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



                آخرین نطرات کاربران

                آخرین نطرات کاربران

                  درباره ما

                    شرکت طراحی سایت و سئو تبریز وبسایت
                    خوش آمدید

                  کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به شرکت طراحی سایت و سئو تبریز وبسایت بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
                  قالب طراحی شده توسط: تک دیزاین و سئو و ترجمه شده و انتشار توسط: قالب گراف